سفر های نوروزی با تورهای بیسان گشت :
نوشته شده توسط : محبوبه

سفر های نوروزی با تورهای بیسان گشت :

سفر و سفر کردن بخش مهم و جدایی نا پذیر در زندگی انسان بوده و است . هر فردی با هر خلق و خویی که باشد حد اقل یک بار را سفر کرده . حال سفر چه از شهری به شهر دیگر باشه و یا از کشوی به کشور دیگر . از دیرباز یکی از بهترین فرصت ها برای سفر ایام نوروز بوده است . با آمدن فصل بهار و اتمام سرما و بارش های زمستانی ، سفر ها رونق چشم گیری می گیرد . در فصل بهار که اکثر مناطق جامعی نو بر تن می کنند ، ایرانیان نیز علاوه بر تغییرات در محیط زندگی خود و نو و تمیز کردن محیط اطراف خود ، با سفر کردن روحیه خود را جلا می دهند و حال و هوای خود را برای آغاز سال جدید بهتر می کنند . در نوروز مسیر های مختلفی برای ایرانیان پیشنهاد می شود که در بین این مسیر ها کشور ترکیه و آذربایجان برای مسافرانی که به دنبال سفری فوق العاده و در عین حال نزدیک به ایران باشد بهترین گزینه است .در واقع تور استانبول  با توجه به این که ویزایی نیاز ندارد بسیار پر طرفدار است و تور باکو  نیز با توجه به نزدیک بودن شهر باکو به مرز ایران است و در فاصله سه ساعتی تا آستارا قرار دارد بسیار توریستی و جذاب برای گردشگران ایرانی به حساب می آید . به علاوه مردمان باکو سنت های مشترکی که بین ما ایرانی ها رواج دارد را حفظ کرده اند و همین امر باعث افزایش گردشگران شده است.

سفر به باکو در هوای بهاری :

 

شهر باکو که پایتخت کشور مهمان نواز و خون گرم آذربایجان می باشد همواره در بهار یکی از بهترین هوا های سال را دارد . در واقع شهر باکو در منطقه قفقاز واقع شده است و همین امر باعث کاهش شدید دمای هوا و بارش های سنگین در زمستان میشود . با آمدن نوروز از شدت سرمای هوا کاسته شده و می توان گفت شکوفه های بهاری را می توان بر سر درختان به خوبی دید . اگر شما نیز از مسافران تور باکو در ایام نوروز هستید حتما به مرکز حیدر علی اف سری بزنید . در هوای بهاری ، نمای زیبای این سازه فوق العاده می توانند تجربه ای بی نظیر برای گردشگران باشد. نکته ای که باید در مورد باکو به آن پرداخت این است که مردمان باکو همانند ما ایرانی ها به استقبال نوروز می روند ، خانه تکانی می کنند ، وسایل خود را نو می کنند ،  شهر را مناسب سال نو تزیین می کنند ، همانند ما چهارشنبه سوری دارند و از همه مهمتر چنر روز اول سال جدید شمسی را تعطیل می کنند و به تفریح و دید و بازدید می پردازند . بی شک باکو یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ایرانیان به حساب می آید که در کنار سنت های دیرین سال جدید سفر خود را هم داشته باشند .

تور وان

تور زمینی باکو

تور گرجستان

سفر به استانبول در هوای بهاری :

 

در نوروز استانبول یکی از شلوغ ترین روز های خود را برای مسافران و گردشگران ایرانی دارند . بی شک در هر هتلی که باشید و یا خیابان های اطراف میدان تکسیم مملو از ایرانیان گردشگر می باشد . سفر های نوروزی به استانبول یکی از پر طرفدار ترین سفر ها نسبت به کل کشور ها است . هر فردی که اهل گردش و سفر های خارجی باشد بی شک یک بار را به استانبول سفر کرده است . هوای بهاری در استانبول نیز بی شک یکی از بهترین هوا های سال است که قدم زدن در کنار ساحل را بسیار رویایی و به یاد ماندنی میکند . اگر از مسافران تور استانبول در ایام نوروز هستید حتما رفتن به کنار ساحل پل بسفر را جز برنامه خود قرار دهید.





:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: